Eriksfilmblogg.blogg.se

Värmlänning som skriver om film, mat och hundar.

Mycket

Kategori: Allmänt

Hejsan. Läser en filmkunskap kurs och jag fick låna med mig en box av läraren som är en box utav Pier Paolo Pasolini. Läraren sa att detta är överkurs och att det är tunga filmer. Så nu har jag 5 filmer att se utav en "tung" regissör denna vecka; Har även börjat o se Wim Wenders på Netflix. Även äntligen också startat med Breaking Bad och är fast efter första avsnittet. Vilken serie det verkar vara och kommer vara en bra "fylla ut" tid tills The Walking dead släpps.
 
Jag kommer att dra på en Hungergames kväll som bion har där jag bor. De kommer visa del 1 och del 2 samma natt. Sedan i följd av det så lär jag även kanske dra på Gravity, Prisoner, Mig äger ingen och Thor The Dark World. Detta är de kommande bio filmerna jag kommer se fram över. Sedan lär det säkert dröja ett tag till innan jag drar tbx igen. 
 
Dessa bio filmer kommer det komma några kommentarer om här på bloggen och kanske om en film av Pasolini.
 
Cheers 
Erik
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Petra Fjærberg säger:
    2013-10-29 | 20:42:02
    Bloggadress: http://backtobasic.no

    Du er en super bra bloggare å du skriver toppbra! :-)
    Å Bella Hund er med på bild :-) <3 kram kram mamma

Kommentera inlägget här: