Eriksfilmblogg.blogg.se

Värmlänning som skriver om film, mat och hundar.

Bio

Kategori: Allmänt

Glömde bort att skriva ett filmtips igår pch jag vet inte varför jag glömde det. Men jag var på bio igår och såg filmen "White house down" och dagen innan "The Conjuring".
 
Jag kan på rak arm skriva nu att se inte "the house down" på bio, behåll dessa pengar och gå på "The Conjuring" istället. White house down är en ny version av äldre ideer som ältats länge. För att beskriva filmen lätt så är filmen en "die hard" i vita huset utan Bruce Willis. Vissa moment i filmen är nästan identiska med Die Hard. tex att huvudpersonen heter "john clay" = "John Mc-Cla-ne". Okej den är lite småkul och gör narv av vita huset då man blandar in skämt om wikileaks. Vänta tills filmen kommer på tv och ät något gått till då istället.
 
Jag ska på bio ikväll igen och då tänker jag se "runner, runner".
Cheers 
Erik
Kommentera inlägget här: