Eriksfilmblogg.blogg.se

Värmlänning som skriver om film, mat och hundar.

Ändring

Kategori: Allmänt

Jag fick idag 2 biobiljetter av en vän som tyckte att jag förtjänade de bättre än "hen". Jag kommer då att lägga en biljett nästa Fredag och det blir "American Hustle" och den andra på "300: the rise of empire". "Her" gick inte här i Karlstad som jag bor i så det var väldigt synd, den har jag längtat mycket efter. Eller vill ni att jag ser 2 andra filmer och skriver om dom här? TIpsa isåfall. Annars kör jag på de jag nämnde.
 
Men nu blir det film hela tiden ända fram till kl blir 06 minst iallafall.
 
Först ut är:
 
 
Kommer som sagt se en massa annat också. Kan kanske lägga upp en bild eller vilken jag ser efter varje jag sett klart och den jag ska börja med. Kanske. 
 
Sedan så måste jag trots att jag tränar på gym och käkar jätte strikt LCHF kost så måste jag ta en timmes promenad varje dag, då min kropp börjar säga ifrån, redan nu som 20 åring som jag är nu. Jag vill också på nått sätt gå från 1 film om dagen till 3 om dagen. Men jag vet ännu inte hur jag ska få tid till det, men kommer nog fram på nått sätt. 
 
Tips på TV just nu: 
Battle of Seattle på SVT kl 23.05
TV3 kl 01.30 Twins
TV 11 just nu.. Hostel 2. 
 
Ha det gött
Erik
 
Kommentera inlägget här: