Eriksfilmblogg.blogg.se

Värmlänning som skriver om film, mat och hundar.

Vecka

Kategori: Allmänt

Hejsan.. 
 
Imorgon hämtar jag ut biljetter till en bio film som jag kommer se nästa vecka. Vilken det blir meddelar jag då. Även klar med en dokumentär jag och några klasskamrater gjort i skolan. 
 
Vill du se en bra film ikväll? Sätt på TV3 kl 21.00. Då börjar nämligen "black swan". Missa inte.
 
 
Måste även nämna lite saker om Asperger.. 
Jag kan oftast inte tolka folk i det sociala, svårt att se folk i ögonen även om det går i bland så är det inte alltid det funkar, jag kan försvinna ur sällskap utan att säga något, handskakningar och kramar funkar men gillar inte hur om en person vill röra en. Jag är en enstöring när det gäller att se på film. Jag tycker om att vara själv. Jag är brutalt ärlig, har sårat en del med min ärlighet. 
 
En asperger person sa en gång: " mitt liv är som en trafik där alla normala kör en bil medan jag själv sitter på ett tåg och måste bromsa långsamt in för att kunna göra en byte".
Stämmer in på mig. 
 
Ip man på netflix nu. 
Godkväll
Erik
Kommentera inlägget här: