Eriksfilmblogg.blogg.se

Värmlänning som skriver om film, mat och hundar.

Bella hund

Kategori: Allmänt

Här kommer en bild på Bella hund som jag tog i Påskas. 
 
 
 
Kommer en film nu i början av Juni som heter "White God" och den handlar om hundar som ger hämnd. Det är en film som jag ser riktigt mycket framemot.
En annan film som jag längtar efter är "Far from men" med Viggo Mortensen, kommer nu den här helgen. 
 
Annars så har man sett på bio den senaste tid: "Mad Max: Fury Road" och "SPY" - två filmer som jag verkligen hoppas så många som möjligt går och ser. 
Jag måste också ge ett tips om en riktigt bra och spännande dokumentär på SVTplay och den heter "jag stannar tiden". Film om en fotografs intressanta resa igenom Andra världskriget och mycket annat.

KOMMENTARER:

  • Petra Fjærberg säger:
    2015-05-24 | 21:03:09

    Bella Hund en herlig tjeja <3 Vi venter også på Withe Dog.

Kommentera inlägget här: